Deprecated: stripslashes(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/musicking/musicking.gr/code/dictionary.php on line 763
- आढी Āďi Άαdι [IN], Σχέση διαρκειών ή ρυθμών με λόγο 4/3.
- Ādhicakradāra Άαdι-τσακραdάαρ [IN], Είδος ρυθμικής σύνθεσης / οργάνωσης της μορφής ΑΒΒΒ
- आड़ा चौताल Āďā Cautāla Ααρα Τσοοτάαλ (τσαουτάαλ) [IN], Μετρικός κύκλος των 14 Mātrā, συχνός στο είδος Khayal
- आवर्दा Āvardā Ααβάρdhα [IN], "Κύκλος". Λέξη που αναφέρεται σε ολόκληρο τον ρυθμικό κύκλο (Tāla) μιας μελωδικής ή ρυθμικής σύνθεσης.
- आवर्त Āvarta Ααβάρτ [IN], "Κύκλος". Λέξη που αναφέρεται σε ολόκληρο τον ρυθμικό / μετρικό κύκλο μιας μελωδικής ή ρυθμικής σύνθεσης.
- अनागत Anāgata Ανάαγκ(α)τ [IN], Η εσκεμμένη ρυθμική κατάληξη φράσης του σολίστα λίγο πριν το πραγματικό Sama του μετρικού κύκλου.
- अनाघाट Anāghāta Ανααγκάτ [IN], Ρυθμική παραλλαγή, που έγκειται στην εκτέλεση της μελωδία στις άρσεις του βασικού ρυθμού.
- अनिबध्द Anibaddha Ανίbαdh [IN], Η μη δεσμευμένη από εμφανή σταθερό παλμό μουσική.
- अर्द्ध Ardha Άρdh [IN], "Μισό". Πρόθεμα που χρησιμοποιείται στο όνομα κάποιων μετρικών κύκλων.
- अर्द्ध जा Ardha jai άαρdh τζάι [IN], Tāla (μετρικός κύκλος) των έξι και μισό Mātrā.
- अर्द्ध मात्ता Ardha matta άαρdh μάαττα [IN], Tāla (μετρικός κύκλος) των τεσσάρων και μισό Mātrā.
- अर्द्ध सवारी Ardha sawari άαρdh σαβάαρι [IN], Tāla (μετρικός κύκλος) των πέντε και μισό Mātrā.
- आतीत Atīta Ατίτ [IN], Κατά λέξη, "αυτό που έχει περάσει ή φύγει" και συνήθως αναφέρεται στην περίπτωση που η κατάληξη του σολίστα γίνεται λίγο μετά από την "πραγματική" θέση.
- बसंत ताल Basant Tāla Mπασάντ τάαλ [IN], Μετρικός κύκλος ( Tāla) των 9 mātra, που εμφανίζεται σε τουλάχιστον δύο μορφές.
- बराबर Barābara Μπαράμπαρ [IN], Μια κατηγορία Laya (τέμπο), συνήθως το μέτριο: όταν σε κάθε χτύπο (Mātrā) του μετρικού κύκλου εκτελείται μία Bol (συλλαβή / χτύπημα στα κρουστά) ή ένας φθόγγος (Svara) στη μελωδία.
- बेमन्जा Bemāñjā Μπεμααντζά [IN], Ένας τύπος Tihāī.
- Bemaňcā Μπεμαντσά [IN], Συνώνυμο του बेमन्जा Bemāñjā
- भरतंगा Bharatāňga Μπαρτάανγκ [IN], Ένας Tāla (μετρικός κύκλος) των 12 Mātrā.
- बोल Bola Μπόλ [IN], Oι συλλαβές που περιγράφουν τον τρόπο παραγωγής ενός φθόγγου στα όργανα: Da και Ra στα έγχορδα και πληθώρα ονοματοποιητικών συλλαβών στα κρουστά.
- बोलपरन Bola-paraņa Μπολ-παράν [IN], Γενικός όρος για κομμάτια [συνήθως στα κρουστά] που η ακολουθία ονοματοποιητικών συλλαβών "βγάζει νόημα", μοιάζει δηλαδή να έχει σημασιολογικό νόημα.
- ब्रह्मा Brahma Μπράμχα [IN], Ένας Tāla (μετρικός κύκλος) των 28 ή 14 Mātrā.
- ब्रह्मयोग Brahmayoga Μπραμχ-γιόγκ [IN], Ένας Tāla (μετρικός κύκλος) των 17 Mātrā.
- चक्रदार Cakradāra Τσακραdάαρ [IN], Ρυθμική φράση που επαναλαμβάνεται περισσότερες από μία φορές και καταλήγει στο Sama (αρχή και τέλος του μετρικού κύκλου).
- चौताल Cautāla Τσοοτάαλ, Τσαουτάαλ [IN], Ένας Tāla (μετρικός κύκλος) των 12 Mātrā, τυπικός για το είδος Dhrupada.
- चंच्चर Chanchar Τσαντσάρ [IN], Tāla (μετρικός κύκλος) των 14 Mātrā, ομαδοποιημένων σε 3-4-3-4, που συναντάται συχνά σε τραγούδια του είδους Ţhumrī .
- Chanda Τσάνd [IN], Ρυθμός ή η δομική διάταξη των Mātrā.
- छंद Chhand Τσάνdh [IN], Ρυθμικές συνθέσεις που έχουν να κάνουν με σύνθετες ρυθμικές υποδιαιρέσεις ή με υπέρθεση διαφορετικών ρυθμών και μέτρων.
- धमार Dhamāra Dhαμάαρ [IN], Ένας μετρικός κύκλος (Tāla) των 14 Mātrā, που παίζεται κυρίως στο κρουστό Pakhāwaj, και τραγούδια του είδους Dhrupada σε Dhamāra Tāla.
- दिपचन्दी Dīpacandī Dιπτσάνdι [IN], Μετρικός κύκλος (Tāla) των 14 Mātrā, που συναντάται σε πολλά τραγούδια του είδους Ţhumrī.
- द्रुत लय Druta Laya Dρούτ [IN], Το γρήγορο (Druta) τέμπο (Laya). Δύο φορές πιο γρήγορο από το τέμπο αναφοράς (Madhya Laya).
- एकताल Ekatāla Εεκτάαλ [IN], Μετρικός κύκλος (Tāla) των 12 Mātrā, πολύ συχνός σε όλες τις ταχύτητες στο φωνητικό είδος Khayāl.
- हल्का Halkā Χαλκάα [IN], Μια σύνθεση-σολφέζ στην οποία τα μελωδικά μοτίβα σταδιακά μικραίνουν.
- झाला Jhālā Τζάλα [IN], Ρυθμική υφή που συνίσταται στο "γέμισμα" της μελωδίας (που παίζεται στις κύριες χορδές) με ρυθμικές υποδιαιρέσεις που παίζονται στις χορδές ισοκρατήματος (π.χ. Cikārī )
- झापताल Jhāpatāla Τζhάαπ-τάαλ [IN], Tāla (μετρικός κύκλος) των 10 Mātrā με διαίρεση 2+3+2+3
- झारा Jhārā Τζhάαρα [IN], Ρυθμική υφή που συνίσταται στη γρήγορη εκτέλεση των κρούσεων Da και Ra σε μία χορδή.
- झूमरा Jhumrā Τζούμραα [IN], Tāla (μετρικός κύκλος) των 14 Mātrā με διάταξη 3+4+3+4
- जोड़ Joď Τζόρ [IN], Γενικά,, το δεύτερο τμήμα της ανάπτυξης της εισαγωγής Ālāpa.
- काश्मिरी खेम्ता Kāśmīrī Khemtā [IN], Μετρικός κύκλος των 6 Mātrā
- कायदा Kāyadā Κάι(α)ντα [IN], Κατά λέξη «κανόνας» ή «σύστημα», είναι μορφή σύνθεσης στα κρουστά της Βόρειας Ινδίας, που συνίσταται στην -εν μέρει προετοιμασμένη και εν μέρει αυτοσχεδιαζόμενη- ανάπτυξη «παραλλαγών» πάνω στο «θέμα» μιας προκαθορισμένης σύνθεσης.
- कहरवा-ताल Kaharvā Καχάρβαα [IN], Δημοφιλής, ελαφριού χαρακτήρα, Tāla (μετρικός κύκλος) των 8 Mātrā.
- कैदफरदोस्त Kaidfarodast Κέεdπφαροdαστ [IN], Tāla (μετρικός κύκλος ) των 14 Mātrā.
- कत्ता झाला Kattara Jhālā [IN], Τα Jhālā που περιέχουν το χτύπημα 'Kat'.
- खामसा Khāmsā Κhάαμσαα [IN], Tāla (μετρικός κύκλος) των 8 mātra.
- ख़ाली Khālī Κhάλιι [IN], Το "άδειο" σημείο ή τμήμα ενός μετρικού κύκλου (Tāla), που χαρακτηρίζεται από "άδειασμα" ή "ανυπαρξία" έντονων και μπάσων ήχων.
- खुली Khuli Κhούλιι [IN], Οι ανοιχτοί (resonating) ήχοι των κρουστών και το πρώτο μισό κάθε Palta σε ανάπτυξη τύπου Kāyadā.
- खेमटा Khyamta Κhιάμτάα [IN], Tāla (μετρικός κύκλος) των 6 Mātrā.
- क्रिया Kriyā Κρίγιαα [IN], Οι χειρονομίες που υποδεικνύουν τα σημεία του μετρικού κύκλου. Χρησιμοποιούνται ιδιαίτερα στο είδος Dhrupada από τον σολίστα τραγουδιστή ή κάποιον μαθητή.
- कुआङ़ी Kuāďi Κουάαρι [IN], Ρυθμική παραλλαγή και σχέση ρυθμών, με ποικίλες ερμηνείες.
- लग्गी Laggī Λαγκιι [IN], Τύπος σύνθεση για κρουστά που χαρακτηρίζεται από ταχύτητα και εύθυμο / πηδηχτό χαρακτήρα.
- लहरा, लहर Laharā Λεχ(ε)ρά, λεχ-ρά, λάραα [IN], H εκτέλεση (ρεσιτάλ) σόλο κρουστού, την οποία συνοδεύει κάποιο μελωδικό όργανο.
- हरा-गत Laharā-Gat Λα(χ)αραα-γκατ, Λε(χ)άρα-γκατ [IN], Μελωδική σύνθεση που παίζεται επαναλαμβανόμενα από μελωδικό όργανο (συνήθως Sārangi ή Harmonium) ως συνοδεία σ
- लक्ष्मी-ताल Laksmī Tāla Λάξμιι τάαλ [IN], Tāla (μετρικός κύκλος) των 18 Mātrā, που παίρνει το όνομά του από την θεότητα του πλούτου.
- लय Laya Λάι, λέι, λάγι(α) [IN], Το τέμπο ειδικά, αλλά και ο ρυθμός γενικά.
- लयकारी Layakārī Λέι(α)κάαριι, Λάι(α)κάαριι [IN], "Ρυθμικό παιχνίδισμα". Οι παραλλαγές και αυτοσχεδιασμοί διαφορετικών τέμπο (Laya) και ρυθμών σε σχέση με ένα τέμπο αναφοράς.
- मात्रा Mātrā Μάατραα [IN], Χτύπος, "αυτό που μετράει". Στη μουσική, η μονάδα μέτρησης του χρονικού διαστήματος, στις ευρωπαϊκές μεταγραφές συνήθως το τέταρτο (♩).
- मध्य लय Madhya Laya Μάdhι(α) λέι(α) [IN], Το μέτριο (madhya) τέμπο (laya).
- मत्त Matta Ματτά [IN], Μετρικός κύκλος (Tāla) των 18 Mātrā.
- Metronome μέτρονομ [IN], Μηχανικό ή ηλεκτρονικό όργανο που δίνει σταθερούς παλμούς και χρησιμοποιείται από τους μουσικούς κατά τη μελέτη.
- निबध्द Nibaddha Νιμπάdh [IN], Χαρακτηρισμός μουσικής που έχει μέτρο, χτύπο, τέμπο ή ρυθμό και δεν είναι ελεύθερη από σταθερό παλμό
- ठेका Ţhekā Thέκαα [IN], Το πρότυπο, απλό και χαρακτηριστικό μοτίβο εκτέλεσης ενός μετρικού κύκλου στα κρουστά.
- तीनताल Tīntāla Τίιντααλ [IN], Δημοφιλής, Tāla (μετρικός κύκλος) των 16 Mātrā. Οι περισσότερες ασκήσεις και συνθέσεις στα πρώτα χρόνια μαθητείας είναι σε Tīntāla.
- विलंबित लय Vilambita Laya Βιλαμπίτ λέι(α) [IN], Το αργό (Vilambita) τέμπο (Laya), με σχετική σημασία. Δύο φορές πιο αργό από το τέμπο αναφοράς (Madhya Laya).
- पदल Paďāla Παdάλ [IN], Ο τρόπος παραγωγής ήχου σε ένα κρουστό ή όταν τα χτυπήματα στο κρουστό είναι σε ρυθμική αντιστοιχία με ένα Σανσκριτικού Śloka ή δίστιχο.
- पल Palla Πάλ(α) [IN], Φράση που όταν παίζεται τρεις φορές συνιστά την τριαδική καταληκτική ρυθμική δομή Tihāī .
- पलटा Paltā Παλτάα [IN], Φράσεις που διδάσκονται από τον δάσκαλο στον μαθητή για να τον βοηθήσουν να καταλάβει τις δυνατότητες μελωδικών κινήσεων σε κάποιον Rāga, αλλά και οι παραλλαγές ενός ρυθμικού θέματος σε ανάπτυξη Kāyadā.
- पंचम सवारी ताल Pañcama Savārī Tāla Παντσάμ σαβάρι τάαλ [IN], Tāla (μετρικός κύκλος) των 15 Mātrā, που εμφανίζεται σε αρκετές παραλλαγές.
- पंचगुन Pañchgun Παντσγκούν [IN], Η αλλαγή της ταχύτητας στην πενταπλάσια της αρχικής.
- परन Paraņa Παράν [IN], Ειδικά, ένα είδος σύνθεσης για κρουστά (κυρίως το Pakhāwaj), αλλά και –λίγο γενικευμένα– οτιδήποτε παίζει ένα κρουστό πέρα από το καθορισμένο Ţhekā του Tāla.
- परदुन Pardūna Παρdούν [IN],
- पशतो़ Pashto Πάσhτο [IN], Λαϊκός μετρικός κύκλος (Tāla) των 7 Mātrā από την περιοχή του Punjab.
- पात Pāţa Πάατ(α) [IN], Το αλφάβητο των Bola (συλλαβών - ήχων) των κρουστών.
- पौन Paun Πάουν, Πώων [IN], Η αλλαγή της ταχύτητας στα τρία τέταρτα της αρχικής.
- पिराडी Perāďī Περάαdιι [IN], Μια ρυθμική σχέση, η εκτέλεση 10 και μισής Bola (συλλαβών, χτυπημάτων) στο χρόνο των 16 χτύπων.
- पेशकार Peśkāra Πεσhκάρ [IN], Στο σολιστικό ρεπερτόριο των κρουστών, είδος αυτοσχέδιας σύνθεσης που σημαίνει "παρουσίαση" και η οποία ακολουθεί το Uţhāna και συνίσταται σε παραλλαγές του βασικού συνοδευτικού προτύπου (Ţhekā).
- फाँक Phāňk Πφάνκ [IN], Ασθενής χτύπος ενός μετρικού κύκλου, και ειδικά αυτός που βρίσκεται στη μέση του μέτρου. Συνώνυμο του Vișama και του Khalī .
- फरद Pharad πφάραd [IN], Ένας τύπος Ţukďā (σύντομη σύνθεσης για κρουστά), που τελειώνει με την φράση Kat-dhere keţetāk- Dhā.
- फरास्बन्दी Pharāsbandī Πφαραασμπανdίι [IN], Ένας τύπος Ţukďā (μικρής σύνθεσης / κομματιού) για κρουστό όργανο, που παίζεται όταν αρχίζει το κρουστό, είτε σε σόλο κοντσέρτο, είτε σε συνοδεία.
- प्रकार भेद Prakāra Bheda Πρακάαρ Μπέεd [IN], "Διαφορετικοί τύποι" ή "διαφορετικά είδη" που αφορούν την επενέργεια του ρυθμού και την συγγένεια των Rāga.
- रेला Relā Ρελάα [IN], Τύπος σύνθεσης, αλλά και ρυθμική υφή, για κρουστά όργανα που χαρακτηρίζεται από ταχύτατη εκτέλεση χτυπημάτων.
- सलामि टुकडा Salāmi Ţukďā Σαλάαμι Ττούκραα [IN], Κατά λέξη "κομμάτι χαιρετισμού", πρόκειται για εισαγωγική σύνθεση που εκτελείται από τον κρουστό σε σόλο ρεσιτάλ, και η οποία έχει μεγάλες παύσεις, ώστε να προλαβαίνει να απευθύνεται στο κοινό.
- साम Sama Σάμ [IN], Ο πρώτος χρόνος του μέτρου (Tāla). Συμβολίζεται με
- साम ग्रह Sama Graha Σάαμ γραχ [IN], Ο ρυθμικός συγχρονισμός.
- शिखर ताल Śikhara Tāla Σhίκhαρ τάαλ [IN], Μετρικός κύκλος των 17 Mātrā:
- सुर प्राण Suraparaņa Σουρ Παράαν [IN], Όρος που αναφέρεται στους διάφορους τρόπους προσαρμογής και εκτέλεσης Paraņa (γενικά: συνθέσεων για κρουστά) σε μελωδικά όργανα.
- ताल Tāla Τάαλ, Τάλα [IN], Το σύστημα μέτρησης του ρυθμού, το μέτρο, ειδικότερα ο μετρικός κύκλος.
- ताली Tali Τάαλιι [IN],
- तान Tāna Τάαν [IN], Φράσεις που διδάσκονται ως πρώτου επιπέδου αυτοσχεδιασμοί σε κάποιον Rāga και με τον καιρό εκτελούνται γρήγορα και δεξιοτεχνικά. Χαρακτηρίζουν τα είδη Khayāl και Ţhumrī αλλά ποτέ το Dhrupada.
- थापिया Thāpiyā Ττάαπιγια [IN], Ακολουθία ήχων (συλλαβών - Bola) που χαρακτηρίζουν το βασικό ρυθμικό και ηχοχρωματικό σχήμα ενός μετρικού κύκλου.
- तीगुन Tigun Τιιγκούν [IN], Η διαίρεση της μετρικής μονάδας (Mātrā) σε τρία μέρη (τρίηχα) ή ο τριπλασιασμός της ταχύτητας.
- तिहाई Tihāī Τιχάαι, Τιχάι [IN], Καταληκτική δομή σειράς αυτοσχεδιασμών, που συνίσταται στην εμφάνιση μιας ρυθμικής φράσης τρεις φορές.
- त्रीपल्ली Tripallī Τριπάλλιι [IN], Μορφή σύνθεσης για κρουστά, που περιλαμβάνει τρεις παραλλαγές (είδη ή υποδιαιρέσεις) του ρυθμού.
- टुकड़ा Tukrā Ττούκρα [IN], Μικρής διάρκειας αυτόνομες συνθέσεις στα κρουστά.
- उत्थान Uţhāna Ουττhάαν [IN], Κατά λέξη "ανύψωση" ή "ανέβασμα", είναι η πρώτη σύνθεση που παίζεται σε ένα κοντσέρτο σόλο κρουστού.
- Viari Βιάρι [IN], Ρυθμικό σχήμα που βασίζεται στη χρήση του αριθμού 7.
- विभाग Vibhāga Βιμπάαγκ [IN], Διαίρεση ή τμήμα ενός Tāla (μετρικού κύκλου).
- वीषम Vișama [IN], Ο χτύπος που βρίσκεται "απέναντι από το Sama", συνήθως στη μέση του μετρικού κύκλου.
- विस्तार Vistāra [IN], Γενικά, οι αυτοσχεδιασμοί (μελωδικοί και ρυθμικοί).
- Catasra Τσατάσρ [IN], Είδος (Jāti) του ρυθμού. Η διαίρεση του παλμού σε τέσσερα (4) μέρη.
- Tisra [IN], Είδος (Jāti) του ρυθμού. Η διαίρεση του παλμού σε τρία (3) μέρη.
- Sirtos Συρτός [GR],
- Zafar Ζαφάρ [ME],
- Ciftetelli Τσιφτετέλι [GR], Δημοφιλής χορός, αλλά και ολόκληρη κατηγορία χορών, της Ανατολικής Μεσογείου.
- Wahde Ουάχντε [ME], Αραβικός ρυθμός, στην κατηγορία των Τσιφτετελιών
- Zagorisio Ζαγορίσιο [GR], Μετρικός κύκλος και χορός της Ηπείρου σε 5 αργούς παλμούς (5/4 ή 10/8).
- Hasapiko Χασάπικο [GR], Χορός και ρυθμός σε μέτριο-γρήγορο tempo, στα 2/4.
- Tik Τικ [GR], Ρυθμός του Πόντου, σε 5 παλμούς και μέτριο-γρήγορο tempo.
- Mantilatos Μαντηλάτος [GR], Ρυθμός της Θράκης, σε 7 (2-2-3) παλμούς και μέτριο-γρήγορο tempo.
- Tik tromahto Τικ τρομαχτόν [GR], Ρυθμός του Πόντου, σε 7 (2-2-3) παλμούς και μέτριο-γρήγορο tempo.
- Kalamatianos Καλαματιανός [GR], Πανελλήνιος ρυθμός σε 7 παλμούς (3-2-2), και μέτριο-γρήγορο τέμπο.
- Raiko Ράικο [GR], Μακεδονίτικος 7σημος ρυθμός και χορός σε πολύ γρήγορο τέμπο.
- Berati Μπεράτι [GR], Γενικό όνομα ρυθμών της Θεσσαλίας και της Ηπείρου, με κοινό γνώρισμα την μέτρια-αργή αγωγή.
- Zeibekiko Ζεϊμπέκικο [ME], Χορός για σόλο χορευτή. Ρυθμός σε 9 παλμούς (9/4 ή 18/8) και αργό και μέτριο τέμπο.
- Karsilamas Καρσιλαμάς [GR], Κατηγορία ρυθμών και χορών της Θράκης, σε μέτριο και γρήγορο τέμπο, πάντα σε 9 παλμούς μοιρασμένους σε 4 ενότητες.
- रुपक Rupaka Ρούπακ [IN], Μετρικός κύκλος (Tāla) των 7 mātra.
- आठगुन Athgun άατγκουν [IN], Η αλλαγή της ταχύτητας στην οκταπλάσια της αρχικής.
- Semai Σεμάι [ME], 10-σημος ρυθμός, αλλά και καθιερωμένη δομική φόρμα της Οθωμανικής κλασικής μουσικής, με διάδοση στην Ανατολική Μεσόγειο.
- Palio Zeimbekiko Παλιό Ζεϊμπέκικο [ME], Χορός για σόλο χορευτή. Ρυθμός σε 9 παλμούς (9/4 ή 18/8) και αργό και μέτριο τέμπο.
- Zagorissios Ζαγορίσιος [GR], Αργός πεντάσημος (5/4 ή 10/8) χορός της Ηπείρου.
- Rumba Ρούμπα [GR], Ρυθμός στα 4/4 ή 8/8, με διάταξη 3-3-2, ζωηρό και χορευτικό χαρακτήρα, που εμφανίζεται σε διάφορους μουσικούς πολιτισμούς.
- Tsamiko Τσάμικο, Τσάμικος [GR], Χορός σε 12 βήματα και 6-σημο (ή 12-σημο) μουσικό μέτρο, με προέλευση από την ευρύτερη περιοχή της Ηπείρου.
- Pučeno Λυτός, Λεβέντικος, Πουστσένο [GR], Χορός της βορειοδυτικής Μακεδονίας σε 16/8 (ή 12/8).
- Ballos Μπάλος [GR], Χορός της νησιωτικής Ελλάδας σε δίσημο ρυθμό
- Pusedniča Γονατιστός [GR], Γρήγορος 15-σημος ρυθμός και χορός της περιοχής της Μακεδονίας και των Βαλκανίων.
- Patrunino Πατρούνινο [GR], Γρήγορος 11-σημος ρυθμός και χορός της Μακεδονίας (και ευρύτερα των Βαλκανίων) με δομή 3-2-2-2-2.
- Stankino Στάνκινο [GR], 11-σημος ρυθμός και κατηγορία χορών που εκτελούνται από αργό (και όχι αυστηρά μετρονομημένο) τέμπο ως μέτρια-γρήγορο.
- Maqsum Μαχσούμ [ME], Βασικός ρυθμός της Αραβικής μουσικής, με χαρακτηριστικό ρυθμικό αντιχρονισμό και πηδηχτό χαρακτήρα, που αποτελεί τη βάση για πολλά Τσιφτετέλια.
- Zonaradikos Ζωναράδικος [GR], Θρακιώτικος εξάσημος (6/8) ρυθμός και χορός
- Baiduska Μπαϊντούσκα, Παϊτούσκα [GR], Ρυθμός της Θράκης, σε 5 (2-3) παλμούς και μέτριο-γρήγορο tempo.
- Sygkathistos Συγκαθιστός, Συγκαθιστό [GR], Ζευγαρωτός ελεύθερος χορός και ρυθμός της Θράκης, σε 9 παλμούς, συνήθως με διαίρεση 2-2-2-3
The text "category:ρυθμική" was found in the following records